هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

بیت کوین – خوب ، بد یا زشت – مهم!

۱۴ فوریه
شکی نیست که اوقات خوبی خوب در پیش رو داریم. بگذارید نمودارها را بررسی کنیم و در بازه های زمانی مختلف برای پیدا کردن نقاط ورود ایمن ، بیایید کوتاه و آموزنده بررسی کنیم .

BTC در حال حاضر چه کاری انجام می دهد ؟

بیت کوین - خوب ، بد یا زشت - مهم!

اخبار بیشتر
در اینجا شما می توانید نمودار کلاه کل بازار را به ما نشان دهید که چقدر سریع می رویم و در حال حاضر چقدر پول در حال پمپاژ است ، به خاطر داشته باشید که ما به سادگی نمی توانیم این صعود را ادامه دهیم ، من به شما نشان داده ام که قبلاً هنگام صعود چه اتفاقی می افتد از زاویه ای ناپایدار است پس چه اتفاقی خواهد افتاد؟ به عقب خواهد کشید تا نفسش را بگیرد. همانطور که مشاهده می کنید در این نمودار نیز یک صلیب طلایی ۵۰/۲۰۰ داریم.
عکس فوری


ما در حال حاضر با اصلاحات جزئی در طول مسیر به سمت بالا هستیم. چند ماه عقب شروع به بارگیری کردیم و یک بار که مقاومت کردیم بیرون آمدیم. ما اکنون به دنبال این هستیم که مقاومت کنیم (که خط سفید افقی است.) و در عین حال تأیید کنیم که پرش ایمن است. چرا ایمن است؟
ابتدا این روند تأیید شده است و ما یک صلیب طلایی داریم که به دنبال عبور از ۱۸ تا ۱۹ است که روزهای بعد به عنوان پشتیبانی و تقویت قیمت عمل خواهد کرد. همچنین ، ما بالاتر از مقاومت می مانیم ، تمام میانگین های در حال حرکت مهم در حال ماندن هستند (قدرت این نمودار را به شما نشان داده ام.) بنابراین ، چرا ما چند هفته عقب رفتیم؟ از آنجا که ما به مقاومت (زیر یک صلیب مرگ) برخورد کردیم و در آن مرحله ، BTC می تواند سریع یا به آهستگی بالا برود ، بنابراین ما پول خود را خارج می کنیم و سود را در حالی که تأیید می کنیم ، نگه می داریم ، این تنها راه برای ساختن و نگه داشتن آن است پول به طور مداوم وظیفه شما محافظت از سرمایه و سودهای شماست. اگر ضررهای توقف موقت را تنظیم کنید ، بیشتر اوقات ضربه می خورند ، و اگر آنها را به اندازه کافی کم تنظیم کنید ، اگر بیش از حد تصحیح کنیم ، بیشتر سود خود را از دست خواهید داد. ضررهای توقف یکی از اصلی ترین دلایلی است که شما نمی توانید به اندازه آنچه می خواهید ایجاد کنید. من راهی برای جلوگیری از این مشکل مداوم دارم ، به من اطلاع دهید که آیا برای این مسئله به کمک نیاز دارید یا خیر.

بیت کوین - خوب ، بد یا زشت - مهم!

۴ ساعت قبل اجرا شود
در زیر می توانید ابتدا را مشاهده کنید و اگر می توانید از ابزار FIBO استفاده کنید می توانید قدرت این اجرا را در هر نوسان زیاد و پایین نوسان اندازه گیری کنید. این روند به پایان رسیده است و تقریباً در حدود ۲۳.۶، ، ۳۸.۲ و ۵۰٪ ثابت مانده است. من قبل از نحوه خواندن این اعداد و اهمیت آنها به شما نشان داده ام. ما آنقدر سریع و پایدار رفته ایم که بخاطر اصلاح متوسط ​​هستیم ، می گوید کی؟ شانس
عکس فوری

نکته جالب – نمودار ۳ روزه
نمودار هفتگی به خوبی بازگرداندن احتمالی و به کجا را نشان می دهد. اگر توجه داشته باشید روند و قیمت روند صعودی داشته و حجم آن کم شده است. در این حالت ، ما این واگرایی را به عنوان علامتی مبنی بر بازگشت احتمالی احتمالی به دست خواهیم گرفت. از چند روز گذشته ، قیمت با حرکت قبلی صعود نکرده است. به طور کلی خبر خوب این است که بازپرداخت موقتی خواهد بود نه مداوم ، بهترین بخش این است که ما از این رویداد برای خرید استفاده خواهیم کرد.
عکس فوری

بیت کوین - خوب ، بد یا زشت - مهم!

ما BTC را در کجا می خواهیم
اگر بالا برود ، ما بازپرداخت های خرید را ادامه می دهیم ، اگر پایین بیاید پول زیادی برای خرید کمتر داریم ، شاید حتی پایین تر از زمانی که بیرون آمدیم. صبر و نظم و انضباط همان چیزی است که برنده این بازی است.

کلمه ای برای WISE

  1. هیچ سکه ای کوتاه نکنید مگر اینکه یک معامله گر واسطه یا متخصص باشید ، پول خود را از دست می دهید.
  2. پول خود را در بازی بگذارید فقط یک بار که یک دریافت پاداش کم خطر را پیدا کنید.
  3. یادگیری نمودار و گوش دادن به نظرات کمتر.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی امداد شبکه