هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

زمینه های میکروتیک
ک فناوری شبکه قدرتمند و بسیار محبوب است که برای شبکه های کوچک و شرکتهای بزرگ کاربرد دارد .
اینجا کلیک کنید
امکانات میکروتیک برای مدیران شبکه
میکروتیک با ارائه امکاناتی مانند مسیریابی پیشرفته، فایروال، سرور DHCP، VPN و بسیاری از سرویس های دیگر
اینجا کلیک کنید
میکروتیک عالی است
اگر به دنبال یک راه حل قدرتمند و قابل اعتماد برای مدیریت شبکه خود هستید، میکروتیک گزینه ای عالی است که به شما کمک می کند به راحتی به رتبه اول در موتور جستجوی گوگل دست یابی
اینجا کلیک کنید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

مدیریت و کنترل شگفت انگیز شبکه با میکروتیک

 میکروتیک، یک فناوری شبکه قدرتمند و بسیار محبوب است. 

میکروتیک یک سیستم عامل سرور شبکه است که بر روی تجهیزات سخت افزاری قرار می گیرد و امکاناتی برای مدیریت و کنترل شبکه ها را فراهم می کند. این فناوری به طور گسترده ای در شبکه های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یکی از بهترین راه حل های موجود در زمینه مسائل شبکه شناخته شده است.

امکانات میکروتیک برای مدیریت شبکه

میکروتیک با ارائه امکاناتی مانند مسیریابی پیشرفته، فایروال، سرور DHCP، VPN و بسیاری از سرویس های دیگر، به مدیران شبکه امکان می دهد تا شبکه های خود را با کیفیت بالا و کارآمدی مدیریت کنند. این فناوری همچنین قابلیت هایی مانند مدیریت پهنای باند، محدودیت دسترسی و نظارت بر ترافیک شبکه را فراهم می کند، که به مدیران شبکه امکان می دهد کنترل کاملی بر روی عملکرد شبکه خود داشته باشند.

با استفاده از میکروتیک، می توانید شبکه خود را با نگرانی کمتری به راحتی طراحی، پیاده سازی و مدیریت کنید. این فناوری دارای یک رابط کاربری کاربرپسند است که امکان تنظیمات و پیکربندی های پیشرفته را به صورت آسان فراهم می کند. همچنین، میکروتیک به مدیران شبکه امکان می دهد تا از طریق نرم افزارهای مدیریت از راه دور به شبکه های خود دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز، تنظیمات را تغییر دهند و مشکلات را رفع کنند.

میکروتیک یک فناوری شگفت انگیز است

در کل، میکروتیک یک فناوری شگفت انگیز است که به مدیران شبکه امکان می دهد تا شبکه های خود را با قابلیت های پیشرفته و کارآمدی مدیریت کنند. با توجه به امکانات فراوان و عملکرد برتر آن، این فناوری به طور عمده استفاده می شود و به عنوان یکی از بهترین راه حل های شبکه شناخته می شود. اگر به دنبال یک راه حل قدرتمند و قابل اعتماد برای مدیریت شبکه خود هستید، میکروتیک گزینه ای عالی است که به شما کمک می کند به راحتی به رتبه اول در موتور جستجوی گوگل دست یابید.

فروش و تعمیرات تجهیزات میکروتیک
Vlan در میکروتیک
متن راهنمای ابزار را اضافه کنید
هات اسپات میکروتی

راهنمای هات اسپات 

متن راهنمای ابزار را اضافه کنید
مدیریت شبکه میکروتیک
متن راهنمای ابزار را اضافه کنید

تماس با پشتییبانی امداد شبکه

۰۹۳۹۴۰۲۰۰۲۲۲

تخفیف خدمات امداد شبکه

عقد قرارداد پشتیبانی سالانه
اینجا کلیک کنید

میکروتیک چیست ؟

روتر بورد میکروتیک
روتر بورد میکروتیک

برند میکروتیک MikroTik در سال ۱۹۹۵ لتویا در اروپای شرقی توسط دو دانشجو MIT آمریکا تاسیس شد اولین محصول این برند سیستم عامل میکروتیک بود که توسط نگارشی از سیستم عامل لینوکس بنیان گذاشته شد. هم‌زمان با شروع استفاده از استاندارد ۸۰۲.۱۱ در تکنولوژی وایرلس امکان استفاده از این تکنولوژی در این سیستم عامل نیز افزوده شد.

خدمات آنلاین میکروتیک را از گروه مهندسی امداد شبکه بخواهید .

به طور کلی از میکروتیک می توان در موارد زیر استفاده کرد :
مسیریابی , دیوارآتش , مدیریت پهنای باندکابران . پروتکل پیکربندی پویای میزبان ,اجرای فیلترینگ بر اساس نیاز , پراکسی سرور
NAT ,MPLS ,Qos ,PPPOE – PPTP – L2TP – SSTP , Packet Mangle

سایت رسمی شرکت میکروتیک

کارشناسان واحد شبکه شرکت امداد شبکه در راستای ارائه خدمات بهتر به شرکت ها و سازمانها اقدام به مشاوره، پشتیبانی، نصب و راه اندازی تجهیزات میکروتیک می نمایند.

نصب و راه اندازی تجهیزات میکروتیک

میکروتیک نام شرکتی در لتونی است که مهمترین محصول این شرکت سیستم عامل میکروتیک (Router OS) است که با استفاده از هسته لینوکس نوشته شده است. Router OS MikroTik، هم قابلیت نصب بر روی کامپیوتر مبتنی بر x86 را دارد و هم بر روی سخت‌افزارهای شرکتRouter Boardکه آنها را تبدیل به یک روتر می کند.

برند میکروتیک نیاز متخصصان شبکه را نسبت به تجهیزات گران قیمت دیگر شرکتها مثل سیسکو ، موترولا و پِپلینک و … را با پوشش‌دهی خدماتی یکسان برطرف کرده است. در حال حاضر تجهیزات میکروتیک به علت ارائه امکانات بی شمار و قیمت مناسب فراگیر شده و در اکثر ISP( Internet Service Provider) ها و ارگانهای دولتی و شرکت های خصوصی با توجه به نیاز استفاده میگردد. سوئیچ، روتر، اکسس پوینت و انواع رادیو، بخشی از محصولات شرکت روتر بورد میباشند که با سیستم عامل میکروتیک ارائه میگردند.

میکروتیک دارای خصوصیاتی نظیر پایداری، سرعت بوت بالا، عملکرد خودکار بدون نیاز به هیچ گونه login یا استارت کردن هر نوع سرویس و سرعت بالا انجام تنظیمات است که در عرض چند دقیقه نصب و براحتی تنظیم می شود و این قابلیت در آن وجود دارد که بتوان تنظیمات آن را Export کرده و روی یک روتر میکروتیک دیگر Import نمود.

تجهیزات میکروتیک را می توان به وسیله Telnet و SSH و Web Interface آن و رابط ویندوزی ارائه شده به همراه میکروتیک که نرم افزاری به نام winbox است، تنظیم کرد که این خصوصیات سبب به کارگیری آن در بازار کار و پیشه گیری انواع سخت افزار و تجهیزات این شرکت نسبت به رقیبان شده است.

خدمات میکروتیک

        انواع پروتکلهای روتینگ شبکه (RIP,BGP,OSPF,…) را پشتیبانی میکند. زمانیکه شبکه ما به چند زیر شبکه تقسیم شده باشد برای ارتباط میان آنها باید روتینگ صورت گیرد.

        اشتراک گذاری اینترنت از طریق #NAT میکروتیک و ایجاد Load Balancing در اینترنت. همچنین از طریق یک روتر در یک شبکه‌ که چندین اشتراک اینترنت وجود داشته باشد می توان بنا به نیاز شبکه خود به تفکیک هر اشتراک را به کاربران شبکه خود اختصاص دهید.

مدیریت پهنای باند

        #مدیریت_پهنای_باند شبکه از طریق #Queue_میکروتیک، در شبکه داخلی و هم در اینترنت که می توان بصورت حرفه‌ای آن را پیاده ‌سازی کرد.

        راه اندازی Web Proxy و CacheServer میکروتیک برای کنترل دسترسی به سایتها و دانلود فرمتهای خاص و استفاده بهینه از حجم اینترنتی سازمان توسط Caching و ایجاد محدودیت برای دانلود فرمتهای خاص.

        راه اندازی فایروال میکروتیک جهت جلوگیری ورود غیر مجاز به روتر و شبکه داخلی و همچنین کانفیگ محدودیت برای شبکه داخلی طبق سیاستهای مجموعه.

    راه اندازی میکروتیک به عنوان DHCP Server.

    راه اندازی #هات_اسپات (Hotspot) میکروتیک برای اشتراک گذاشتن اینترنت در مراکز عمومی مانند فرودگاهها و بیمارستانها و … دیگر کاربرد آن در شبکه های محلی سازمانها و شرکتها برای کنترل ورود کاربران به اینترنت،ترافیک مصرفی اینترنت و زمانبندی استفاده کاربران اینترنت میباشد.

    میکروتیک انواع پروتکلهای ارتباطی Client to Site شبکه (PPTP , SSTP , L2TP , Open VPN ) را پشتیبانی می کند، که امکان راه اندازی میکروتیک به عنوان VPN Server را فراهم می نماید.

    ارتباط بین شعب را می توان با راه اندازی انواع تانلهای, GRE IP Sec , EOIP , IPIP در روتر میکروتیک بروی بستر اینترنت یا اینترانت برقرار کرد.

    کانفیگ Radius در سرویسهای Hotspot , Wireless , Dhcp,… به منظور Authentication کاربران از Radius Server، که روتر میکروتیک هم میتواند بعنوان این سرور راه اندازی شود یا سرور Radius می تواند از نرم افزارهای اکانتینگ نظیر IBSNG استفاده کند.

    راه اندازی Syslog میکروتیک در شبکه محلی که با اکثر نرم افزارهای Log گیری سازگار است.

    مانیتورینگ (Monitoring) و مدیریت به صورت Real-time با ابزار.

    Publish کردن سرورهای شبکه محلی در اینترنت بوسیله Nat میکروتیک.

    ارایه تجهیزات وایرلسoutdoor و Indoor که می توانند به عنوان Access Point یا ارتباطات رادیویی مورد استفاده قرار گیرند که علاوه بر آنها تعدادی از روتربردهای میکروتیک نیز دارای تکنولوژی وایرلس بوده و امکان اتصال دستگاههای وایرلس را به روتر فراهم می کنند و همچنین این تجهیزات از استانداردهای ۸۰۲٫۱۱ پشتیبانی می نمایند.

لذا تمامی موارد ذکر شده در راه اندازی میکروتیک توسط کارشناسان واحد شبکه شرکت امداد شبکه قابل اجراست.

پشتیبانی امداد شبکه
لوگو png امداد شبکه