شرکتها, کارخانجات -هورکا-مراکز پخش و کسب و کارها

سبد خرید شما خالی است.

چرا درایور کارت گرافیک amd نصب نمیشود + راه حل

نصب Radeon™ RX 580 Previous Drivers

AMD Auto-Detect Tool

amd-software-adrenalin-edition-24.9.1-minimalsetup-241001_web

شناسایی خودکار و نصب به‌روزرسانی‌های درایور برای گرافیک‌های سری Radeon™ AMD و چیپست‌های Ryzen™

AMD Software: PRO Edition

در این صفحه

آخرین به روز رسانی:  8 سپتامبر ۲۰۲۳

نمای کلی

ابزار تشخیص و نصب خودکار AMD از نصب‌کننده نرم‌افزار AMD برای بررسی رایانه شما برای گرافیک‌های سازگار سری Radeon، چیپست‌های AMD Ryzen™ و نسخه Windows® استفاده می‌کند و آخرین درایورهای پشتیبانی‌کننده AMD را برای شما دانلود می‌کند تا مستقیماً روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

این ابزار برای سیستم های در حال اجرا طراحی شده است:

  • Windows® ۱۱ نسخه ۲۱H2 و جدیدتر
  • Windows® ۱۰ ۶۴ بیتی نسخه ۱۸۰۹ و بالاتر

توجه : مراحل ذکر شده در این مقاله بر اساس AMD Software Installer 23.9.1 است و اسکرین شات های استفاده شده فقط برای اهداف توضیحی هستند. بسته به پیکربندی سیستم شما، ممکن است برخی از گزینه ها و تنظیمات در دسترس شما نباشند، یا دقیقاً همانطور که در مثال های ارائه شده نشان داده شده است.

دانلود و راه اندازی کنید

ابزار تشخیص و نصب خودکار AMD در  درایورها و پشتیبانی AMD موجود است  و به طور منظم برای پشتیبانی از آخرین نسخه‌های بسته نرم‌افزاری AMD به‌روزرسانی می‌شود. توصیه می شود آخرین نسخه را از  AMD Drivers and Support دانلود کنید  و سپس با دنبال کردن مراحل زیر، تنظیمات را اجرا کنید:

  1. پس از اتمام دانلود، پوشه ذخیره را باز کرده و روی فایل دوبار کلیک کنید تا تنظیمات شروع شود.
     
  2. برای باز کردن بسته بندی فایل های راه اندازی، روی Install کلیک کنید.  توجه : توصیه می شود از محل نصب پیش فرض استفاده کنید.
     
  3. نصب‌کننده نرم‌افزار AMD باید به‌طور خودکار سیستم را برای سازگاری سخت‌افزار راه‌اندازی و بررسی کند و سپس آخرین نسخه‌های درایور را از AMD برای دستگاه(های) شناسایی شده دریافت کند.
  1. اگر درایورها و نرم‌افزارهای جدیدتری برای دستگاه(های) AMD شما موجود باشد، اجزای مورد نیاز برای به‌روزرسانی را با گزینه‌هایی دانلود می‌کند تا تنظیمات را سفارشی کنید. برای حفظ درایور فعلی (در صورت وجود) می‌توانید Skip یا برای خروج از نصب‌کننده لغو را انتخاب کنید. نمونه های زیر را ببینید.
     
  2. AMD Radeon Graphics : لیستی از آخرین بسته های درایور توصیه شده، اختیاری و PRO را که می توان نصب کرد، برای هر پردازنده گرافیکی پشتیبانی شده شناسایی شده در سیستم نمایش می دهد.
  • درایورهای توصیه شده  بهترین پایداری را ارائه می دهند و توسط Microsoft® تایید شده اند.
  • درایورهای اختیاری  به روزترین هستند و جدیدترین ویژگی ها و رفع اشکال را ارائه می دهند.
  • درایورهای PRO  نرم افزار Radeon Pro برای Enterprise هستند. یک راه حل نرم افزاری یکپارچه برای استقرار سازمانی که بر پایه ثبات و عملکرد ساخته شده است. این بسته درایور برای محصولات گرافیکی سری Radeon Pro AMD در نظر گرفته شده است که در موارد استفاده تجاری با برنامه های بهره وری استفاده می شود.  توجه : در حالی که با برخی از محصولات گرافیکی سری Radeon RX AMD سازگار است، پشتیبانی محدود است. برای بازی توصیه نمی شود و هیچ مزیتی برای کاربر نهایی بدون سخت افزار Radeon PRO مشاهده نخواهد شد.
  1. چیپست های AMD Ryzen : لیست اجزای چیپست واجد شرایط برای به روز رسانی با یک علامت نمایش داده می شود. برای نصب کامل، توصیه می شود تمام اجزا را بررسی کنید.

نصب درایور

دستورالعمل‌های نصب و راه‌اندازی سفارشی برای گرافیک‌های سری Radeon و چیپست‌های AMD Ryzen در لینک مقالات زیر موجود است:

منابع اضافی

اگر سیستم شما توسط AMD Auto-Detect and Install Tool پشتیبانی نمی شود یا به درایورهایی برای سایر محصولات و سیستم عامل های AMD نیاز دارد، لطفاً از  درایورها و پشتیبانی AMD دیدن کنید . این سایت ابزارهایی را برای شما فراهم می کند تا به صورت دستی درایورها را با استفاده از جستجوی محصول و منوها پیدا کنید. برای یادگیری نحوه انجام، به:  نحوه یافتن درایور برای محصولات گرافیکی AMD مراجعه کنید .

برای کمک به تعیین مدل گرافیک و چیپست AMD خود، به این مقالات مراجعه کنید:

  1. برای تکمیل نصب و اجازه اعمال تغییرات روی Restart کلیک کنید. برای راه اندازی مجدد بعداً روی Finish کلیک کنید.

خطاهای احتمالی و راه حل ها

هنگامی که AMD Radeon PRO Software Installer در حین راه اندازی با مشکلی مواجه شود، پیام خطای مربوط به مشکل نمایش داده می شود. برای لیستی از خطاهای احتمالی با پیوندهایی به راه حل های توصیه شده به زیر مراجعه کنید:

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگو png امداد شبکه