هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

! راهکارهایی برای ورزش و استفاده صحیح از کامپیوتر + فیلم آموزش ۷ تمرین ۷ دقیقه ای در ۷ روز

از آنجایی که کار روزانه با کامپیوتر برای بدن سخت است و همچنین در صورت زیاده روی در آن می تواند مضر باشد، اخیراً به این فکر کرده ام که ورزش منظم به عنوان تعادل در کار با کامپیوتر چقدر مهم است و چگونه می توان این تعادل را تا حد امکان بدون عارضه انجام داد. فیلم آموزشی با عنوان ۷ ورزش ۷ دقیقه ای در ۷ روز ورزش کمر و پاها برای کمک به کارشناسان و کاربران شبکه و کامپیوتر نمایش داده میشود .

اما توصبیه هایی برای کاربران کامپیوتر در زیر گردآوری شده است .

۱. زمان بندی کنید

البته، شما همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن در زندگی روزمره دارید و ساعات کاری به عنوان یک کارمند وب اغلب کاملاً نامنظم است. به منظور یافتن زمانی برای ورزش به طور منظم، به ویژه مهم است که آگاهانه زمانی را برای ورزش در زندگی روزمره خود برنامه ریزی کنید . باید در نظر داشته باشید که چقدر در هفته می توانید روی ورزش سرمایه گذاری کنید بدون اینکه برنامه شما خیلی فشرده شود و زمانی برای فعالیت های دیگر باقی نماند. به هر حال، این برنامه باید در زندگی روزمره کار کند و نه فقط برای سه هفته آینده.

کارگر وب جنبش
یکی از انگیزاننده ترین لحظات مرتبط با ورزش برای من، رویداد Ocean Swim در نیوزیلند بود که سال گذشته توانستم در آن شرکت کنم.

۲. منظم بودن

یکی از بزرگترین مشکلات خودم که واقعاً می‌خواهم آن را تحت کنترل بگیرم، حفظ این نظم در هنگام ورزش است . در زندگی روزمره یک فریلنسر نسبتا نامنظم، همیشه سخت است که به برنامه تمرینی خود پایبند باشم و وقفه های ناخوشایندی داشته باشم که در آنها اصلاً ورزش انجام نمی دهم.

به عنوان مثال، به عنوان یک طراح وب، ممکن است یک پروژه بزرگتر باید در مدت زمان بسیار کوتاهی اجرا شود، شما به شدت روی برنامه نویسی یک وب سایت جدید کار می کنید، یا بسیاری از کارهای کوچکتر وجود دارد که باید انجام شوند که همیشه انجام شده است. پشت سر گذاشت. در طول این مراحل کاری شدیدتر، حفظ ورزش منظم برای من سخت است. بنابراین هدف فعلی من این است که دقیقاً روی این نقطه ضعف خود کار کنم.

۳. خودتان را فریب دهید

به عنوان یک ترفند کوچک، تصمیم گرفته ام که ورزش را نه تنها به عنوان یک فعالیت تفریحی، بلکه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از شغل خود ببینم . چون در اوقات فراغتم همیشه کارهای هیجان انگیزتر و مهمتر از همه کم سخت تر برای انجام دادن به ذهنم می رسد (مثلاً بیرون رفتن برای یک قهوه یا گذراندن یک عصر دنج با تماشای یک فیلم روی مبل) و همیشه می توانم این نظم را پیدا کنم. متأسفانه این ورزش همیشه دوام نمی آورد.

اگر ورزش را بخشی از شغل خود بدانم، که باید مانند هر بخش دیگری از شغلم انجام دهم، صرف نظر از روحیه و انگیزه‌ام، می‌توانم از خودم پیشی بگیرم و منظم ورزش را بهتر حفظ کنم.

۴. به رژیم غذایی خود توجه کنید

علاوه بر ورزش، یکی دیگر از جنبه های بسیار مهم یک زندگی روزمره سالم به عنوان یک کارگر وب البته رژیم غذایی مناسب است. شما همیشه وقت ندارید یا مهمتر از همه، تمایلی به خرید و آشپزی خودتان ندارید. و به خصوص اگر در شهر کار می کنید و اسنک بارهای زیادی در این نزدیکی وجود دارد، به سرعت وسوسه می شوید که غذای نامنظم و اغلب ناسالم بخورید. و خوردن ناهار در رایانه به دلیل کمبود وقت البته یک “ممنوع” بزرگ و فوق العاده ناسالم است. بهتر است آگاهانه زمانی را برای یک رژیم غذایی سالم و منظم در زندگی روزمره خود اختصاص دهید، درست مانند ورزش منظم.

از سال گذشته که تصمیم گرفتم گیاه خواری کنم، این بخش از یک وب کار سالم برای من بسیار آسان شده است، زیرا به عنوان یک گیاهخوار باید به هر حال بیشتر به آنچه و کجا می خورید توجه کنید. من همچنین از آشپزی (مخصوصا غذاهای آسیایی) لذت می برم و آن را جایگزینی آرامش بخش برای کار با کامپیوتر می دانم.

کارگر وب جنبش
طبخ غذاهای آسیایی آسان، فوق العاده سالم و به سادگی خوشمزه است 🙂

عکس‌های زیبای غذا و دستور العمل‌های ساده و بدون فرمول بلافاصله شما را به آشپزی وادار می‌کند و به سرعت ایده‌های جدیدی در مورد موادی که می‌توانید برای تهیه دستور العمل‌های سریع و سالم برای زندگی روزمره استفاده کنید، به شما می‌دهند.

کارگر وب جنبش

۵. نکات انگیزشی

علاوه بر نکته ای که قبلاً ذکر شد در مورد مشاهده ورزش و تغذیه سالم به عنوان بخشی از کار و نه به عنوان یک فعالیت اوقات فراغت، به نظر من نیز مفید است، به خصوص در هنگام انجام ورزش، زیاد به این فکر نکنید که آیا می خواهید و انگیزه دارید یا خیر. ورزش کن. از این گذشته، اغلب روزهایی وجود دارد که واقعاً تمایلی به انجام کار خود ندارید (حتی اگر به طور کلی از آن لذت زیادی ببرید). با این وجود، احساس تعهد خاصی در کار وجود دارد و وظایف باید بر اساس ضرب الاجل تکمیل شوند. شما همچنین باید این احساس وظیفه را برای سلامتی خود توسعه دهید، زیرا زمانی که کفش های دویدن خود را می پوشید و اولین قدم های خود را بردارید، معمولاً لذت و انگیزه به طور طبیعی ظاهر می شود.

اگر به هر حال روی رایانه کار می‌کنید، می‌توانید انگیزه‌ها و راهنمایی‌های مفید را به صورت آنلاین دریافت کنید . چه در وبلاگ ها و چه در ویدیوهای یوتیوب، اطلاعات، فیلم های آموزشی و نکات انگیزشی زیادی در اینترنت وجود دارد. به نظر من پرداختن به موضوع ورزش و تغذیه کمک زیادی به ادامه مسیر می کند.

البته ایده دیگر این است که خودتان یک وبلاگ کوچک راه اندازی کنید تا موفقیت های آموزشی، اهداف و دستور العمل ها را یادداشت کنید و آنها را برای خود ثبت کنید. داشتن یک وبلاگ بسیار سرگرم کننده است و به شما کمک می کند تا نیت خوب خود را در زندگی روزمره فراموش نکنید، بلکه به موضوع پایبند باشید.

نطر شما چی هست؟

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی امداد شبکه
لوگو png امداد شبکه