تاریخ :…../…../……… شماره :…………………

بسمه تعالی

قراداد پشتیبانی و نگهداری کامپیوتر و شبکه

طرفین قرارداد :

پیمانکار: این قرارداد بین آقای …………………………. به آدرس : – شرکت امداد شبکه ، تلفن تماس : ۰۹۳۹۴۰۲۰۰۲۲ ……………………………. و آدرس ایمیل : ……………………………………که از این پس مجری نامیده می شود

کارفرما: و از طرف  دیگر آقای/شرکت …………………………….     به آدرس : ……………………………………………………………………………………………

تلفن تماس : ……………   و آدرس ایمیل : ………………………………….  که از این پس کارفرما نامیده می شود ، منعقد می گردد .

ماده ۱ ) موضوع قرارداد :

موضوع قرارداد عبارت است از پشتیبانی نرم افزاری ، سخت افزاری ، عیب یابی کامپیوتر ها و بروزرسانی نرم افزار ها و مشاوره کارفرما در حوزه IT  می باشد . تجهیزات مورد قرارداد به شرح مجموعه تعداد …….. دستگاه سرور  ……… دستگاه کامپیوتر  …………  موضوع این قرارداد است که در محل آدرس ذکر شده کارفرما می باشد .

  • تبصره ۱ : در مورد دستگاه ها و نرم افزار های خاص شامل دوربین های مداربسته ، اتوماسیون اداری ، نرم افزار های مالی و اداری در مواقع بروز مشکل ، پشتیبانی با شرکت اصلی ( فروشنده ) می باشد .
  • تبصره ۲ : ساعات اداری ارائه خدمات از طرف مجری در روز های شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و روز های پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ می باشد .

ماده ۲ ) مدت قرارداد :

  • مدت قراداد از تاریخ ………………….. تا ……………….. به مدت ………. می باشد .
  • تبصره ۳ : ادامه این قراداد پس از پایان مدت زمان قرارداد با توافق مجدد طرفین امکان پذیر می باشد .

­  مهر و امضا کارفرما                                                                                                                                مهر و  امضا مجری

ماده ۳ ) مبلغ قراداد :

  • این قرارداد به صورت سه ماهانه به مبلغ …………………… ریال ( به حروف …………………..ریال )
  • که مبلغ در پایان هرماه از سوی کارفرما پرداخت می شود . که این پرداخت به منزله رضایت کارکرد کارفرما از خدمات ارائه شده ماه قبل می باشد .
  • مبلغ قرارداد خالص بوده و در صورت کسر مبلغ از سوی کارفرما ، کسورات به عهده کارفرما می باشد .

ماده ۴ ) تعهدات مجری :

  • مجری متعهد می گردد در یک روز در ماه جهت انجام امور نگهداری سیستم به محل کارفرما مراجعه نماید .
  • مجری متعهد می گردد در صورت موارد اضطراری به صورت نامحدود جهت انجام امور به محل کارفرما مراجعه نماید .
  • مجری در ساعات کاری آماده پاسخگویی و انجام در خواست کارفرما به صورت ریموت ( از راه دور ) می باشد .
  • مجری متعهد می گردد کلیه اطلاعات کارفرما شامل فایل های موجود در شرکت ، اطلاعات سخت افزاری و نرم افزار ، مکاتبات ایمیلی رمز های ورود به سرور ، دستگاه های خاص شامل: مودم ، اکسس پوینت و رمز های مربوط به بانک های اطلاعاتی SQL و سایر اطلاعات مربوط به کارفرما و سیاست های کاری در حوزه IT  را که در اختیار دارد ، چه در زمان اجرای قرارداد و چه بعد از اتمام قرارداد محرمانه تلقی نموده و از افشای آن به دیگران خودداری نماید .
  • تشخیص خرابی قطعات و همچنین تعویض آن قطعات با مجری می باشد . بدیهی است هزینه خرید قطعه و حمل و نقل بر عهده کارفرما می باشد .
  • این قرارداد شامل خرابی های ناشی از آتش سوزی ، جابجایی غلط ، نوسانات برق ، تخریب عمدی و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز نمی باشد که در این صورت هزینه به صورت جداگانه از کارفرما دریافت خواهد شد .
  • مجری متعد می گردد که در هر گونه اختلاف پرداخت و یا محاسبات با مبلغ قرارداد هیچ گونه تهدیدی در مورد افشای اطلاعات و یا عدم ارائه رمز سرور ها ننماید .

  مهر و امضا کارفرما                                                                                                                                مهر و  امضا مجری

ماده ۵ ) تعهدات کارفرما :

  • کارفرما متعهد می گردد که کلیه نکات ایمنی در حد متعارف که توسط مجری تعیین می گردد را رعایت نماید .
  • کارفرما متعهد می گردد درخواست خود را حداقل به یک روش از روش های ارتباطی شامل : ارسال ایمیل به آدرس ………………………… یا به شماره تلفن ……………………..-۰۲۱ و یا خط مستقیم پیشتیبانی فنی کارشناس به شماره …………………………… اطلاع برساند که هر کدام از این روش ها گزارش مجری محسوب می گردد .
  • کارفرما متعهد می گردد بدون هماهنگی با مجری از افراد متفرقه جهت تعمیر ، تغییر ، بازدید سرور ، نصب نرم افزار و تجهیزات مرتبط با کامپیوتر و شبکه استفاده ننماید .
  • کارفرما متعهد می گردد نسبت به پرداخت کلیه فاکتور ها و هزینه های اضافی که به صورت ماهیانه از سوی مجری به امور مالی شرکت کارفرما ارسال می گردد در زمان مقرر اقدام نماید .

ماده ۶ ) حوادث غیر مترقبه ( فورس ماژور ) :

به هنگام بروز حوادث غیر مترقبه و سایر عوامل از قبیل جنگ ، اعتصاب ، آتش سوزی ، زلزله ، قطع ارتباط مخابراتی ، وضع قوانین و مقررات دولتی به گونه ای که انجام تعهدات موضوع قرارداد را منتفی نماید ، مسئولیتی متوجه مجری و کارفرما نخواهد بود .

ماده ۷) فسخ قرارداد :

در صورتی که هر یک از طرفین به بخش یا تمامی تعهدات خود عمل ننماید ، طرف مقابل می تواند با ارسال اخطار کتبی با مهلت حداقل ۱۵ روز اقدام به فسخ قرارداد نماید . در صورت فسخ این قرارداد ، کارفرما متعهد می گردد که کارمزد خدمات ارائه شده توسط مشاور تا زمان فسخ را به وی پرداخت نماید .

ماده ۸ ) تعداد نسخ قرارداد :

این قرارداد در ۸ ماده و ۳ تبصره در دو نسخه تنظیم ، که هریک از نسخ آن دارای حکم واحد است و پس از امضا و مبادله بین طرفین لازم الاجرا خواهد بود .

  مهر و امضا کارفرما                                                                    مهر و  امضا

دانلود فایل ورد قرارداد شبکه

تلفن تماس با امداد ۰۹۳۹۴۰۲۰۰۲۲ ۰۳۱۳۷۴۲۰۰۲۲ ۰۲۱۴۴۲۶۴۶۹۴

مانیتورینگ هوشمند قرارداد پشتیبانی شبکه
مانیتورینگ هوشمند و پشتیبانی شبکه

تجهیزات اکتیو شبکه چیست .

پسیو شبکه: پشتیبانی شبکه | صفر تا صد خدمات پشتیبانی‏

داکت و ترانکینگ

network support services 300x169 قرارداد پشتیبانی شبکه
پشتیبانی شبکه پشتیبانی ریموتی و حضوری شبکه
pooz قرارداد پشتیبانی شبکه
دستگاه کارتخوان بانکی

Bitcoin Farm 300x150 قرارداد پشتیبانی شبکه
ماینینگ و ارز دیجیتال
fibere قرارداد پشتیبانی شبکه
تجهیزات فیبر نوری

شماره تلفن پشتیبانی شرکت : ۰۹۳۹۴۰۲۰۰۲۲–۰۲۱۴۴۲۶۴۶۹۴

ویندوز سرور
خدمات میکروتیک
خدمات سیسکو
وایرلس

خدمات ویندوز سرور

  • یکپارچه سازی اکتیو دایرکتوری با دیگر محصولات
  • پشتیبان گیری و تهیه بکاپ از سرویس های ویندوز سرور
  • ایمن سازی فایل سرور های ویندوزی در برابر حمله باج افزار ها
  • اختصاص سطوح دسترسی کاربران به منابع حساس سازمان
  • راه اندازی زیرساخت مجازی سازی Windows Server Hyper-v 2019
  • خدمات پشتیبانی و نگهداری زیرساخت های ویندوزی
  • خدمات پشتیبانی و نگهداری دیتاسنتر های مبتنی بر ویندوز سرور
  • پشتیبانی و نگهداری اکتیو دایرکتوری
  • پشتیبانی و نگهداری سرویس های مایکروسافت
  • عیب یابی و رفع مشکلات زیرساخت های Windows Server
  • عیب یابی طراحی و پیاده سازی زیرساخت ویندوز سرور
  • عیب یابی و رفع مشکلات سرویس های Windows Server
  • مشاوره در خصوص پیاده سازی مایکروسافت ویندوز سرور
  • مشاوره پیاده سازی سرویس های ویندوز سرور
  • مشاوره به روز رسانی و آپدیت Microsoft Windows Server
  • طراحی ساختار های مبتنی بر مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۱۹
  • طراحی زیرساخت مجازی سازی با ویندوز سرور ۲۰۱۹
  • نصب و پیاده سازی ویندوز سرور بر روی سرور های HP
  • نصب و پیاده سازی ویندوز سرور ۲۰۱۶ و Windows Server 2019
  • نصب و راه اندازی سرویس اکتیو دایرکتوری در ویندوز سرور
  • نصب و راه اندازی سرویس های DHCP و DNS
  • پیاده سازی سرویس های مختلف Windows Server چون WSUS و WDS
  • پیاده سازی ساختار Active Directory و Domain
  • پیاده سازی Domain Controller و ADC
  • پیاده سازی فایل سرور های مبتنی بر Microsoft Windows Server

خدمات میکروتیک امداد شبکه

  • مدیریت پهنای باند شبکه از طریق Queue میکروتیک
  • راه اندازی Web Proxy و CacheServer میکروتیک
  • فایروال میکروتیک جهت جلوگیری ورود غیر مجاز به روتر و شبکه داخلی
  • اه اندازی میکروتیک به عنوان DHCP Server.
  • راه اندازی هات اسپات (Hotspot) میکروتیک
  • پروتکلهای ارتباطی VPN شبکه (PPTP , SSTP , L2TP , Open VPN )
  • رتباط بین شعب را می توان با راه اندازی انواع تانلهای, GRE IP Sec , EOIP , IPIP
  • کانفیگ Radius در سرویسهای Hotspot , Wireless , Dhcp,Authentication 
  • Publish کردن سرورهای شبکه محلی در اینترنت بوسیله Nat میکروتیک.
  • اه اندازی Syslog میکروتیک در شبکه محلی که با اکثر نرم افزارهای Log گیری سازگار است.

خدمات سیسکو

خدمات ارتباطات وایرلس شبکه

هزینه خدمات شامل موارد زیر میباشد .
– خدمات دورکاری به ازای هر ساعت کار تخصصی مبلغ ۱۳۰ هزارتومان در نظر گرفته میشود .
– خدمات راه اندازی سروسیها به ازای هرسرویس مطابق سازمان نظام صنفی مبالغی در نظر گرفته میشود .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *