شرکتها, کارخانجات -هورکا-مراکز پخش و کسب و کارها

سبد خرید شما خالی است.

تلفن ویپ، با رویکردی نوآورانه در دنیای ارتباطات سازمانی به عنوان یک راهکار پیشرو معرفی شده است. اجرای تلفن ویپ به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که به سرعت به یک سیستم ارتباطی پیشرفته و باز شوند. یکی از جنبه‌های مهم در استفاده از این تکنولوژی، امکان پیاده‌سازی ویپ  سفارشی است. این امکان به سازمان‌ها این اختیار را می‌دهد که بهترین خدمات را با توجه به نیازهای خاص خود، به کاربران خود ارائه دهند و از مزایا این تکنولوژی بهره‌مند شوند. با استفاده از فناوری تلفن هوشمند، مشکلات قابل حل و کاهش پذیر هستند. با توجه به امکانات گسترده و فناورانه این سیستم، این تلفن هوشمند به سازمان‌ها این اطمینان را می‌دهد که در مسیر توسعه و پیشرفت ارتباطات، گام‌های قابل‌ملاحظه‌ای برداشته‌اند.

تجهیزات مناسب برای ویپ چه هستند ؟

CEO / Founder

راه حل امداد شبکه: سرویس ویپ را با تجهیزات مناسب و ساختار شبکه صحیح بر بستر شبکه Vlan اجرا کنید . 

VOIP (انتقال صوت بر پایه پروتکل IP) یا IP تلفنی چیست؟

Voip امکان استفاده از اینترنت و شبکه‌های کامپیوتری را برای مکالمات تلفنی فراهم می نماید. در مقابل استفاده از خطوط تلفن سنتی ، VOIP از فنآوری دیجیتال استفاده می‌نماید. پیشرفت شگفت انگیز فناوری در تلفن‌های مبتنی بر IP با حذف مرزهای سنتی، دنیای جدیدی از ارتباطات را برای مدیران هوشمند سازمانها به ارمغان آورده است. برای سازمانها و موسساتی دارای بیش از یک شعبه، نصب و راه اندازی ویپ قادر است ارتباط بین ۱۰۰ها شعبه آنان را برقرار کند که هر کدام از این شعبات نیز خود برخوردار از یک سیستم مستقل تلفنی عادی یا بر بستر IP می‌باشند. با سیستم‌های VOIP دیگر فرقی بین پرسنل این شعبات با پرسنل دفتر مرکزی شرکت از لحاظ تماس گیرندگان نیست چراکه همه پرسنل در یک شبکه تلفنی پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

تلفن های تحت شبکه معمولا از طریق یک سرور ویپ به یکدیگر مرتبط می شوند و این سرور پل ارتباطی تلفن های داخلی و خارجی می باشد. در واقع به زبان ساده تر ، سیستم های تلفنی تحت شبکه نسل جدید سانترال ها هستند که دارای ویژگی های بسیار پیشرفته تری می باشند.

اخیرا سیستم های تلفنی تحت شبکه به دلیل کیفیت بالای صدا و همچنین امکان ارتباط های بیسیم ، Lan و اینترنت مورد استقبال بسیاری از مراکز قرار گرفته اند.

 

تلفن های تحت شبکه معمولا از طریق یک سرور ویپ به یکدیگر مرتبط می شوند و این سرور پل ارتباطی تلفن های داخلی و خارجی می باشد. در واقع به زبان ساده تر ، سیستم های تلفنی تحت شبکه نسل جدید سانترال ها هستند که دارای ویژگی های بسیار پیشرفته تری می باشند.

اخیرا سیستم های تلفنی تحت شبکه به دلیل کیفیت بالای صدا و همچنین امکان ارتباط های بیسیم ، Lan و اینترنت مورد استقبال بسیاری از مراکز قرار گرفته اند.

ساختار مفهومی و پیکر بندی شبکه از اساسی ترین موارد در زیر ساخت شبکه  ویپ هستند .


چگونه میتوانم تیکت جدید ثبت کنم؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
هزینه تیکت را چگونه پرداخت کنم ؟
چه ساختاری برای شبکه ویپ مناسب است ؟
چه ساختاری برای شبکه ویپ مناسب است ؟
شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

قیمت خدمات راه اندازی و نصب سیستم تلفن ویپ  جدول ۵-۲۳

لیست کامل قیمت خدمات ویپ بر اساس تعرفه قیمت مشخص شده اجرا میگردد.

ردیفخدمت واحد قیمت
انجام تنظیمات مربوط به گروه ۱، شامل موارد کانفیگ ۴ عدد تلفن و داخلی نصب و استقرار IP-PBX سخت افزاری در شبکه و تنظیمات پایه )نظیر رنج داخلیها، تاریخ و ساعت و امکانات اولیه(
دستگاه ۸۹,۴۶۶,۰۰۰
گروه ۲: نصب و پیکربندی و انجام تنظیمات اولیه مربوط به IP-PBX های نرمافزاری مجازیسازی کارسازها مبتنی بر VMware ESXI دستگاه ۱۳۴۱۹۹۰۰۰
۳داخلی درون شبکه )به ازای ایجاد، راهاندازی و تنظیمات یک داخلی درون شبکه ،اعم از SIP و IAX(داخلی۲,۲۳۷,۰۰۰
۴داخلی برون شبکه )به ازای ایجاد، راهاندازی و تنظیمات یک داخلی برون شبکه اعم از SIP و IAX(داخلی۳,۱۳۳,۰۰۰
۵ترانک آنالوگ )به ازای ایجاد، نصب سختافزار وانجام تنظیمات حداکثر چهار خط آنالوگ FXO یا FXS(دو زوج۱۳,۴۲۰,۰۰۰
۶تعریف و تنظیم گروههای کاری )مدیریت، اداری، مالی و... (گروه۲,۲۳۷,۰۰۰
۷مدیریت، انتقال و توزیع تماسهای ورودی بین کاربرانگروه۸,۹۴۷,۰۰۰
۸تلفن گویای هوشمند )امکان ایجاد منو و زیر منو چندلایه(منو۲,۲۳۷,۰۰۰
۹تنظیمات خدمت )سرویس( SNTP )تاریخ و ساعت تحت شبکه(نصب۲,۲۳۷,۰۰۰
۱۰مدیریت مجوزهای شمارهگیری و تعریف مدل های مختلف شمارهگیریگروه۸,۹۴۷,۰۰۰
۱۱موزیک انتظار و پیشوازموزیک۲,۲۳۷,۰۰۰
۱۲ترانک دیجیتال )به ازای ایجاد، راهاندازی و انجام تنظیمات یک ترانک دیجیتال، اعم از SIP و 1E و IAX(ترانک۸,۹۴۷,۰۰۰
۱۳چند زمانی )به ازای ایجاد و تنظیم یک سامانه چند زمانی یا Time condition و هدایت تماس به سمت آنشیفت کاری۱۳,۴۲۰,۰۰۰
۱۴فکس )راهاندازی فکس روی IP-PBX برای دریافت و ارسال آن و آموزشهای مورد نیاز(دستگاه۶,۷۱۰,۰۰۰
۱۵تنظیم مرکز تلفن برای ذخیره فایلها در حافظه تحت شبکه )External Storage(دستگاه۱۱,۱۸۳,۰۰۰
۱۶آموزش )به ازای یک ساعت آموزش استفاده از مرکز تلفن و امکانات آن(ساعت۱۳,۴۲۰,۰۰۰
۱۷عیبیابی )به ازای یک ساعت عیبیابی در محل کارفرما( بدون محاسبه ایاب و ذهاب و خوراکساعت۱۵,۶۵۷,۰۰۰
۱۸انجام تنظیمات مسیردهی تماسهای ورودی و خروجی برای ارتباطات بین شعبشعبه۵,۳۶۹,۰۰۰
۱۹ایجاد داخلی برای تماس تصویری )درون شبکه یا برون شبکه(داخلی۱۱,۱۸۳,۰۰۰
۲۰سامانه انتظار در صف مکالماتدستگاه۶,۷۱۰,۰۰۰
۲۱تلفن گویای هوشمند با قابلیت تفکیک تماس بر اساس کد ورودی تماس گیرنده IVR )سامانه پاسخگویی منشی دیجیتال(دستگاه۱۱,۱۸۳,۰۰۰
۲۲ضبط تماسها و مکالمات ورودی و خروجیدستگاهتوافقی
۲۳راهاندازی سامانه نظرسنجینصبتوافقی
۲۴تعریف مدیران و کاربران با دسترسیهای مختلفدستگاه۳,۳۶۴,۰۰۰
۲۵انجام تنظیمات هدایت تماس در اتصال به مراکز قدیمی PBX )مرکز تلفن سانترال(خطتوافقی
۲۶پشتیبانگیرینصبتوافقی
۲۷گزارشگیرینصبتوافقی
۲۸ارائه مشاوره مهاجرت از سانترال به VoIPتوافقی۴,۴۷۳,۰۰۰
۲۹راهاندازی تلفن آنالوگ و فکس یا POS توسط دستگاه ATAپورتتوافقی
۳۰راهاندازی و تنظیمات کارسازهای مرتبط با نرمافزارهای مرتبط به VoIP به صورت جداگانهدستگاهتوافقی
۳۱تنظیمات و تغییرات در VLAN به درخواست مشتری در صورت نیازدستگاه۲,۲۳۷,۰۰۰

با کلیک بر  روی لینک بالا میتوانید قیمت خدمات نصب و راه اندازی شبک های  کامپیوتری,  ویپ و دوربین مدار بسته را مشاهده کنید . 

تلفن ویپ

مرکز تلفن Zycoo U20, تنظیمات خطوط VoIP, SIP Trunk, خطوط VoIP شاتل, خطوط VoIP رسپینا, تنظیمات داخلی مرکز تلفن, تماس‌های ضروری, تماس‌های 4 رقمی, امداد شبکه

مرجع کامل مرکز تلفن زایکو (Zycoo PBX)

معرفی مرکز تلفن Zycoo مرکز تلفن Zycoo یکی از دستگاه‌های محبوب VoIP برای مدیریت و راه‌اندازی سیستم‌های تلفنی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط (SMEs) است. این دستگاه به دلیل قابلیت‌های...

لوگو png امداد شبکه