این مقاله به گام های بعدی مشتری ما در مسیر ابر می پردازد. ما مفهوم کلی را ایجاد می کنیم و نقاط بحرانی سیستم را حذف می کنیم.

ارائه مفهوم کلی

در مرحله بعد، مفهوم کلی تمام شده را به مشتری ارائه می کنیم. این شامل برنامه ریزی کوتاه مدت، مستند سازی شبکه میان مدت و بلند مدت است که از تجزیه و تحلیل زیرساخت های فناوری اطلاعات به دست آمده است. چند مثال برای فازهای مربوطه در زیر توضیح داده شده است.

برنامه ریزی کوتاه مدت

هدف در اینجا حذف نقاط ضعف سیستم در سریع ترین زمان ممکن است. این بدان معنی است که هر چیزی که قدیمی است، به زودی از کار می افتد یا دیگر عملکرد یا کیفیت کافی ندارد، جایگزین می شود. مثلاً در مورد مشتری ما، این سخت افزار سرور بود. این اولین عیوب را نشان داد و گارانتی بسیار فراتر از آن بود. بنابراین، سخت افزار سرور با یک سرور جدید جایگزین شد. خدمات و ماشین های مجازی به اینها منتقل شدند. در اینجا مطمئن شدیم که فقط سرویس هایی که در فضای ابری نیستند به سرور جدید منتقل می شوند.

مشکل دیگری که در طول تجزیه و تحلیل کشف شد، عدم وجود منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) بود. UPS تضمین می کند که کل زیرساخت فناوری اطلاعات (سرورها، سیستم های پشتیبان، سوئیچ ها و غیره) در صورت قطع برق به درستی خاموش می شود. این بدان معنی است که هیچ از دست دادن داده وجود ندارد. علاوه بر این، فایروال قدیمی بود. هیچ به‌روزرسانی دیگری در اینجا موجود نیست. این بدان معناست که فایروال دیگر نمی تواند امنیت جامع را تضمین کند. به همین دلیل هر دو مورد راه اندازی یا تمدید شدند.

برنامه ریزی میان مدت

مرحله بعدی کارهایی است که در 3-12 ماه آینده انجام خواهیم داد. این شامل، برای مثال، ارائه تلفن از طریق یک سیستم تلفن تحت شبکه و ابری مدرن است. این به کارمندان مشتری اجازه می دهد تا با استفاده از شماره تلفن دفتر و بدون اتصال VPN (شبکه خصوصی مجازی) از هر کجا تماس بگیرند. این همچنین امکان برقراری تماس بدون توجه به دستگاه را فراهم می کند. این به این معنی است که می توانید از تلفن های ثابت یا نرم افزار کلاینت ها در رایانه یا تلفن همراه خود استفاده کنید. مثال دیگر در اینجا پیاده سازی مجازی سازی است.

برنامه ریزی بلند مدت

این شامل مواردی است که در عرض چند ماه قابل اجرا نیستند. نمونه ای از این جایگزینی سیستم ERP داخلی قدیمی (که به صورت محلی در شرکت اجرا می شود) با یک ERP ابری است. در اینجا ما همیشه به پیشرفت‌های نوآورانه توجه می‌کنیم. ما خود را به عنوان یک شریک فناوری اطلاعات درازمدت برای مسیر مشتری به سمت آینده دیجیتال می بینیم.

پس از ایجاد مفهوم کلی و اجرای اولین اقدامات، گام بعدی انتقال خدمات به فضای ابری است. شما می توانید آنچه را که بعدا اتفاق می افتد 

آیا می خواهید در مورد هر یک از موضوعات بیشتر بدانید؟ به ما بیایید، ما خوشحال خواهیم شد که شما را راهنمایی کنیم.